11 Aralık 2015 Cuma

Son zamanlarda en çok dinlediğim Jpop Şarkı " Fujita Maiko - Hotaru "

Sonunda döndüm , buradayım *v* Beni özlediniz mi ?? <3 <3  Ben sizleri ve Blog  sayfamda  yazı paylaşmayı çok özledim :) :)  Uzun süredir yazı paylaşmıyordum .  Gerek Vizeler olsun gerek yoğun ders programım olsun derken yazı paylaşamadım sonrasında da bilgisayarımın bozulması da bu arayı iyice uzattı . Bilgisayarım 3-4 haftadır tamirdeydi . Ana kartı yanmış ta :D :D Artık nasıl becerebildiysem ana kartını yakmayı ... Öhöm lafı fazla uzatmadan bugün ki yazıma giriş yapmak istiyorum ;)


Bugün ki yazımda sizlerle  son zamanlarda oldukça sıklıkla dinlediğim J-pop ( Japonya pop müziği ) şarkılarından birini paylaşacağım . duygusal bir slow şarkı olan bu şarkıyı  neredeyse her gün istinasız dinledim şu son haftalarda .  



Fujita Maiko  nun  Hotaru adlı şarkısı;

Fujita Maiko sesini oldukça beğendiğim bir Jpop sanatçısı  .  Sesinin inceliği , sesindeki rahatlatıcı tını ve müziklerindeki rahatlatıcı  ve duygusal arka plan müziğiyle oldukça beğeniyorum şarkılarını. İnsanın ruhuna dokunma da oldukça başarılı . Hotaru şarkısının  enstrümental kısımlarının klasik müziği oldukça  andıran havasıyla beraber insanı mistik ve rahatlatıcı masalsı bir ormanın derinliklerine götürüyor hissi bırakıyor. kalbinize yumuşakça dokunuyor bu şarkı. Sizi kendi düşüncelerinize dalmanıza neden oluyor fakat depresyona sokacak cinsten bir şey değil bu. Sizi kendi iç dünyanıza götürerek müziğiyle rahatlatıyor.  Sözleriyse her zaman ki gibi çok anlamlı bu şarkının .

Özellikle aşağıda verdiğim AMV ( Anime Music Video ) de ki Hotarubi No Mori E  adlı anime filminden aldıkları duygusal sahnelerle yaptıkları videoyla ilk kez dinlediğimde  , anime filmini de izlediğim için ( sonu acıklı ve duygusal bitiyordu )  oldukça etkilendim. Kesinlikle tavsiye ederim size de dinlemenizi

Beni bu kadar etkileyen AMV klibiyle beraber Fujita Maiko nun Hotaru şarkısını da şuraya bırakıp yazımı bitiriyorum .

Hotarubi No Mori E adlı anime filmini izlemediyse mutlaka izlemenizi tavsiye ederim ..

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere TAKİPTE KALIN  

Beni Sosyal Medya Hesaplarımdan da Takip Edebilirsiniz 
 İnstagram :  www.instagram.com/aybkecengiz/
Twitter / Snapchat :  KaramelliCadi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder