12 Eylül 2016 Pazartesi

ALAÇATI MUHALLEBİCİSİ

Dün en yakın arkadaşlarımdan biriyle Aqua Florya da ki  Alaçatı Muhallebicisine gittim. Oldukça hoşuma gitti ve bu şirin , sahil kenarında bulunan cafe-restorant hakkında ki fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim.

Not: Gittiğim de resim çekmeyi unuttuğumdan dolayı resimleri internetten buldum.







Aqua Florya'nın arka kısmında ki sahile bakan yerlerden biri olan 2 katlı ve her katta terasa sahip bir cafe/restoran. Şirin mi şirin bir cafe olan bu yer ; mavi ve beyaz renklerin hakim olduğu bir cafe olup yer yer yeşil ve pembe renklerin de kullanıldığı cıvıl cıvıl  ve izmir konsepti kullanılmış olan restorantın menüsünde bile izmir ağzı kullanılmış.



Peki neler satılıyor ? ve menü deki fiyatlar nasıl ? diye soracak olursanız eğer;   çıtır şiş de mantıları   hamburger gibi yemeklerinin yanı sıra  parmak patates , elma dilim patates gibi aperatifleri var. Milkshake lerini denedim ben Datça olanını ve oldukça güzeldi. Biraz daha çilek tadı gelse ve şekeri biraz daha az olsaydı daha güzel olurdu ama tabii ki o benim damak tadım :) . Yemekler biraz pahalı . Aperatifler , milkshake ve içecekler ile tatlılar makul veya normal fiyatlar da . Yani biz yemeklerin pahalı olması ve çok da aç olmamamız nedeniyle yemeklerden yemedik. Aperatifleri denedik. Güzellerdi. Manda sütünden fırın da sütlaçları da varmış ama ben denemedim. 



Garson ve çalışanlarına gelecek olursak. Oldukça güler yüzlü ve bir o kadar da cıvıl cıvıl çalışanları vardı.  Konsept dolayısıyla , cafe deki mavi renklere uyum sağlaması için sanırım , çoğu mavi giyinmişti. 


Oldukça güzel bir yerdi . Gidip orada oturup bir şeyler içmenizi tavsiye ederim :)  Eğer daha önce gitmiş olanlar varsa, yorumlarınızı bekliyorum. Siz nasıl buldunuz ? Beğendiniz mi ?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder