31 Temmuz 2016 Pazar

| Hyuna - How's this | Hyuna'nın Solo Dönüşü |



Hyuna yeni mini albümü  A'wesome ile geri döndü. 4minute dağıldıktan sonra ve artık solo bir şarkıcı olarak yoluna devam etmeye başladıktan sonra ki ilk geri dönüşü olan bu mini albümde 6 şarkı bulunuyor ve albümde ki 6 şarkıdan 5'nin şarkı sözlerinin yazımında bulunan Hyuna , albüm de ki şarkılardan " How's this "  adlı şarkıya klip çekerek , geri dönüş yaptı.


Şarkı hareketli , ritimleriyle ve dansıyla tam bir
gece kulübü , dans şarkısı ve gene yaza uygun hareketli bir şarkı. Şarkıyı ilk dinlediğim andan itibaren ağzıma dolandı ve aklımda yer edindi. Başa sarıp sarıp dinliyorum. Oldukça insanın beynine yerleşen güzel bir şarkı olsa da , klibini beğenmedim.
Hyuna'ya yakışır seksi bir klip olmuş . Fakat klip de beğenmediğim nokta , Hyuna'dan çok dansçıların ön planda olması. Önce ki kliplerine oranla çok daha az uyan bir şarkı . Twerk ve direk dansı gibi oldukça seksi danslar içeren klip , Koreden çok Amerika ve Avrupaya hitap eden bir klip olmuş gibi.  Ben klip de Hyuna'nın daha ön planda olmasını tercih ederdim.


Umarım bu şarkıyla birincilik alır ve korktuğum gibi klip çok  fazla eleştiri almaz.

Siz ne düşünüyorsunuz klip , albüm ve şarkı hakkında ?  

2 yorum:

  1. Bu şarkı mükemmeldi.Ben de çok beğenmiştim ^^ Başka bir Koresever blog keşfettiğim için çok mutluyum şuan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desteğiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim <3

      Sil