15 Temmuz 2016 Cuma

| GFRİEND ~ NAVİLLERA | ÇEVİRİ |



Seni  gördüğüm an anladım , sen bir şeyler özel.
Bunu gözlerinde hissedebildim , kalbimin hızla atışını hissettim
Kelebekler gibi uç   " na na na navillera " ,  rüzgarın üflemesine izin ver
Bir şekilde uç , uzakta , böylece sana ulaşabiliyim.
Bütün kalbimle , hadi yepyeni taptaze bir başlangıç
Sen ve ben ,  kıskandığım aşk , Lütfen beni  boş verme
Nasıl hissettiğimi sana göstereceğim , daha fazla bekleyemem
Tekrar başlangıç noktasında, haydi bir şeyleri  birazcık hızlandıralım
Kendimi toparlamama izin ver , ve gönüllü olacağım
Çiçekler gibi aç " na na na navillera " , ben hala sadece utangaç bir kızım
Ben de endişeliyim , bizim seslerimiz , heyecan dolu
Bütün kalbimle ,
Hadi yepyeni taptaze bir başlangıç , sen ve ben
 Kıskandığım aşk, Lütfen beni  boş verme
Nasıl hissettiğimi sana göstereceğim , daha fazla bekleyemem
Bu an için bekliyordum
ve seninleyim , hep yanımda tuttuğum
Her zaman yaptığım gibi onu gerçeğe dönüştüreceğim
Rüyalardan uyan " na na na navillera " , günün birinde , sen ve ben
Umut ediyorum beraber bir gelecek kurabiliriz
Sen benim için fazlasıyla yeterlisin
Bütün kalbimle , hadi yepyeni taptaze bir başlangıç
Sen ve ben , kıskandığım aşk , Lütfen beni  boş verme

Nasıl hissettiğimi sana göstereceğim , daha fazla bekleyemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder