30 Eylül 2015 Çarşamba

Lovelyz Ah-Choo Yeni MV


Evet arkadaşlar geri döndüm !! :)  . Yaklaşık 2 haftadır yazı yayınlayamadım. Bayram da vaktim olmadı . Okulların açılması ve mevsim değişikliğinden dolayı hastalanmam nedeniyle planladığım blog yazılarını yazamadım ve yayınlayamadım.  

Bugün sizinle Kpop kız grubu Lovelyz ' ın daha dün yayınlanan Ah-choo şarkısı ve şarkının MV si hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım. 

Ah-Choo şarkısı sevimli bir aşk şarkısı. Melodisi özellikle de ilk başlangıcındaki piyano kısmı oldukça hoşuma gitti. İnsanın içini ısıtan bir şarkı ve melodisi insanın kafasını yormuyor. Şarkı tekrar tekrar kendini dinletiyor. 

Şarkının sözlerine baktığımız da ise şarkıda liseli kızların sevimli ve güzel platonik aşklarından bahsettiğini görüyoruz. 
Klibin de kızlar ilk başka sanki kendi aralarında saklambaç oynuyormuş gibi başlasada ilerleyince aslında asıl  saklandıklarının platonik aşkları olan çocuk olduğunu görüyoruz. 

Kızlar seslerini ve kendilerini oldukça geliştirmişler . Şarkının melodisi ve kızların sesleri ayrı ayrı çok güzel bir uyum içerisinde . 

Şarkının Sözlerinin Çevirisini de sizlerle paylaşıp bu yazımı burada bitiriyorum. Şarkının çevirisini Youtube de ki Lovelyz Turkey adlı sayfadan alıntı olarak aldım. Buyrum :

" Birini buldum onun için yemek pişirmek istediğim
Çok iyi değilim ama gene de çalışıyorum
Senin içimde gizlediğim tatlı nazarlıklarım var
Sıkılmana izin vermeyeceğim
Seni her gün güldüreceğim 
Hiçbir fikrin yok,
AH-CHOO !!
Seni gördüğümde hapşuracak gibi oluyorum
Sana söylemek istediğim birçok şey var
Dudaklarım gıdıklanıyor
Bunu durdurmak çok zor
AH-CHOO !!
İçimde çiçekler açıyor olmalı
Senin için yapmak istediğim birçok şey var
Hislerim,bu aşk senin için
Bunu daha fazla tutmak çok zor
Sabahları uyandırmak istediğim birini buldum
rüyada gibiyim erken kalkmak istemiyorum
Seni gördüğümde düşecek gibi hissediyorum
Kendimi kötü hissediyorum
Ne olursa olsun orada olacağım
Buna ihtiyacım var
Ama hiçbir fikrin yok 
AH-CHOO !!
Seni gördüğümde hapşuracak gibi hissediyorum
Sana söylemek istediğim birçok şey var
Dudaklarım gıdıklanıyor
Bunu durdurmak çok zor
AH-CHOO !!
İçimde çiçekler açıyor olmalı
Senin için yapmak istediğim birçok şey var
Hislerim,bu senin için 
Bunu daha fazla tutmak çok zor
Beni iyi bir arkadaş olarak çağırdığında
Bundan hiç hoşlanmıyorum
Bitmemiş mektuplar,her gece yazıyorum
Hala itiraf edemesem de aşığım
AH-CHOO !!
Hapşuracak gibi hissediyorum
Sana söylemek istediğim birçok şey var
Dudaklarım gıdıklanıyor
Bunu durdurmak çok zor
AH-CHOO !!
İçimde çiçekler açıyor olmalı
Senin için yapmak istediğim birçok şey var
Hislerim, bu aşk senin için 
Bunu daha fazla tutmak çok zor "




Bir  daha ki yazımda görüşmek üzere TAKİPTE KALIN ...



Beni Sosyal Medya Hesaplarımdan da Takip Edebilirsiniz 
 İnstagram :  www.instagram.com/aybkecengiz/
Twitter / Snapchat :  KaramelliCadi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder